86 i blodvärde?

Hello, sitter elr snarare ligger i min säng och håller på att plugga till
ett eng prov vi har på Onsdag.
Matteprovet idag gick faktiskt
bra. Det är skönt att det är gjort!



He-he här ska ni få höra nått kul!
Var och kollade mitt blodvärde idag. Mamma har velat att jag ska
göra det väldigt länge nu, p.g.a att jag JÄMT är trött osv
Mitt blodvärde var
86....
Hon som tog det sa att man absolut INTE  skulle ha lägre än
117..
Hon såg ganska bekymrad ut när hon såg vad mitt
blodvärde va. he-he
Ja, nu har alla fått svar på varför jag är så trött av
mej och säger att jag aldrig orkar saker.
he-he

Suger för nu får jag inte styrketräna elr fara på fotbollsträningarna förren om
typ en månad. Och om det inte blivit bättre får jag inte träna
då heller :S
FANÅ!
Att det alltid ska va nått som är fel?

BYE

Kommentera här: